10. Kiedy dla danego dealera rozpocznie się procedura rozliczenia subwencji?
11. Czy termin na rozliczenie subwencji liczymy od dnia wydania decyzji czy wypłaty subwencji?
12. Czy jeśli dealer otrzymał subwencję w dwóch ratach (1 od razu, 2 po odwołaniu), to od której daty liczymy początek terminu do rozliczenia subwencji?
13. Jak technicznie wygląda procedura rozliczenia subwencji?
14. Jakie dane należy przygotować i jakie informacje sprawdzić w bazach ZUS i KAS przed przystąpieniem do rozliczenia subwencji?
15. Jeśli jednym z wielu kodów PKD naszej działalności jest kod uprawniający do 100% umorzenia, to czy możemy o takie umorzenie wnioskować?
16. Jakie warunki trzeba spełnić, żeby PFR umorzył 75% subwencji?
17. Jak obliczyć skalę redukcji zatrudnienia i jakich danych potrzebujemy do obliczenia?
18. Jakiego rodzaju forma zatrudnienia jest brana pod uwagę do wyliczenia średniego zatrudnienia?
19. Czy osoba zatrudniona na umowie zlecenie i umowie o pracę liczona jest jako 1 etat, czy 2 etaty?
20. Czy jeśli odprowadzamy na danego pracownika tylko składkę zdrowotną, to uwzględniamy takiego pracownika?
21. Czy w wyliczeniu średniego zatrudnienia należy uwzględniać pracowników młodocianych?
22. Czy należy uwzględnić osoby na urlopach bezpłatnych?
23. Czy należy uwzględnić osoby na świadczeniu rehabilitacyjnym?
24. Jak należy obliczyć stan zatrudnienia w sytuacji przesunięcia wypłaty wynagrodzeń (np. do 10 danego miesiąca)?
25. Jeśli na skutek pandemii COVID-19 obniżono pracownikom wymiar czasu pracy, to jak liczymy takich pracowników?
26. Jakie dane ZUS przekaże do PFR?
27. Od którego momentu liczona jest strata gotówkowa na sprzedaży – czy od miesiąca, w którym odnotowano stratę, czy od miesiąca, w którym udzielono subwencji?
28. Czy skumulowana strata gotówkowa na sprzedaży jest tożsama ze stratą na sprzedaży, o której mowa w ustawie o rachunkowości? Co należy rozumieć pod tym pojęciem w zależności od formy prowadzenia księgowości?
29. Jakie pozycje z rachunku zysku i strat należy brać pod uwagę przy liczeniu skumulowanej straty gotówkowej?
30. Jak rozumieć wyłączenie w postaci kosztów amortyzacji?
31. Czy do rozliczenia straty gotówkowej należy brać pod uwagę dane z rocznej inwentaryzacji?